poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Steve Austin ponownie o walce z Punkiem

WWE Hall of Famer Steve Austin rozmawiał ostatnio z Daily Star o jego walce z CM Punk'iem a także o drugim sezonie WWE Tough Enough, który jest już w toku -
CM Punk Storyline & SummerSlam
"Bardzo mi się to podobało. To było jak powiew świeżego powietrza. On mówi jak jest. Ma teraz dobry kontakt i traktują go jak najlepszego Faceta. Wiesz, kiedy idziesz wzdłuż ze Storyline'ami i przychodzi coś organicznego, to szansa na zarobienie wielu pieniędzy. To było interesujące PPV(SummerSlam) - Widziałem nachodzącego Del Rio, ale sądze, że to będzie interesujące zobaczyć go na zewntąrz"
Pogłoski o jego walce na Wrestlemanii 28 z CM Punk'iem
"Spójrz, słyszałem te same rzeczy i powiedziałem, że gdybym to zrobił z CM Punk'iem, stanął by się  mężczyzną, chciałbym to z nim zrobić. Wszystkie gwiazdy będą musiały się dostosować do tego co się stanie - Musiałby być to dobre dla mnie finansowo, to dobre w zakresie wykonywania Storyline'u. Oczywiście to musi być dobre dla WWE i dla CM Punk'a też. Nic tutaj nie poradzę, ale może się to zdarzyć ? Tak. Zdarzy się to ? Nie wiem"

0 komentarzy:

Prześlij komentarz