poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wywiad z CM Punkiem #2 - Przetłumaczony na PL !

Plik: Happy Dolph.jpg Urodziny
W ostatnim czasie RedEye przeprowadziło wywiad z CM Punkiem.


Wracając do lipca, jakie to było uczucie zdobyć WWE Championship w swoim rodzinnym mieście ?
Nie sądziłem, że dzięki temu pójdzie mi lepiej. To niesamowite uczucie i było to nieprzyjaźne otoczenie, a ja radzę sobie dobrze w tego rodzaju sytuacjach. Co może być lepszego niż zdobycie WWE Championship w Chicago, gdzie dorastałem i zaczynałem moją karierę z wrestlingiem.
Przed tą walką miałeś kontrakt, który właśnie wygasa i wielu nie wiedziało co się wydarzy lub gdzie będziesz kontynuować swoją karierę. Czy w czasie pojedynku coś ciążyło na twojej głowie ?
To nie było tak, że w czasie walki coś ciążyło na mojej głowie, ponieważ miałem wszystkich swoich przyjaciół i rodzinę przy ringu. To był naprawdę duży nacisk, starać się zaimponować fanom i otwierałem swoje usta tygodnie przy wygłaszaniu prom. Miałem dużo do udowodnienia.
Wielu dawnych fanów, którzy przestali oglądać produkt od czasu PG żądają powrótu TV-14. Jesteś podporządkowany do materiałów promocyjnych, ale myślisz, że "Era Attitude" powinna wrócić ?
Nie sądzę, że WWE zamierza wprowadzić coś innego niż PG. Nie widzę potrzeby TV-14, ponieważ to było w przeszłości i otwieramy nowe drzwi fanom z całego świata. Przeklinanie to tylko przeklinanie, to nie jest dla mnie zabawne, cokolwiek oglądasz. Jest kilka rzeczy w których chcę od tego uciec, ale jednocześnie muszę pamietąć, że to show jest skierowane dla rodziny. '...' Tak zwana "Era Attitude" nie jest potrzebna w dzisiejszych dniach w rozrywce sportowej.
W jaki sposób zostaleś fanem Cubs(Chicago Cubs - drużyna baseballowa) i kogo wielbiłeś przez lata.
Myślę, że masz korzenie swojego ojca fana któregoś klubu sportowego, czy to nie są takie zasady ? Mój ojciec oglądał każdą grę a nawet jeśli zasnął, TV nadal było włączone. Dobrze czy źle, nie mógł zmienić kanału. Nie sądze, że miałem ulubionego gracza '...', ale naprawdę lubię łapaczy. Dorastałem grając catcher z moimi przyjaciółmi a także w lidze'...' Jody Davis był wielkim catcherem w dniu i był kimś kogo zawsze lubiłem oglądać. Ale nie można go pomylić z Rynem Sandberg.
Byłeś bardzo głośny o swoim zamiłowaniu do MMA a zwłaszcza UFC. Kiedy po raz pierwszy zacząłes przygodę z MMA i kto z niektórych zawodników ci zaimponował.
Pamiętam, kiedy oglądałem po raz pierwszy UFC. Kilku moich kolegów zebrało się razem i usłyszeliśmy, że będzie to "walka bez zasad i wszystko pójdzie". Więc zamówiliśmy PPV i później wsiadłem w pociąg z Danem Severn w Chautauquam, Illinois i tak właśnie zakochałem sie w Jiu Jitsu. Nigdy nie byłem największy, ale byłem szybki. Teraz myślę, że Frank Mir jest doskonałym zawodnikiem MMA. Teraz dywizja wagi ciężkiej jest zapełniona wieloma zawodnikami, którzy czekają na szansę na Mistrza. Ale muszę też dodać, że Dan Henderson także jest doskonały. Jak na swój wiek i lata jest niesamowity.
Wracając do początku 2000 roku, WWE miało swój popularny bar z lodami na których znajdowali się wrestlerzy. Niedawno przedstawiłeś swój pomysł i przyczyniłeś się do ich powrotu. Czy zobaczymy je przez następne lata ?
Mam nadzieję, że tak się stanie. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że kiedy zażądałem baru z lodami, chcieliśmy je zobaczyć następnego dnia. Jest to kwestia licencji, pracujemy z odpowiednimi osobami, aby je przywrócić. Chcemy je w czasie "sezonu baru z lodami", więc lato przyszłego roku to dobra okazja. Nie wiem czy jest dzień w którym nie pójdę bez zjedzenia lodów.
Gdzie widzisz produkt wrestlingu w ciągu 10 lat ?
Mam nadzieję, że w lepszym miejscu niż jest teraz. Chciałbym, aby młodsze talenty zostały wprowadzone do fanów i dostały szansę, aby pokazać czego tu potrzeba. Byłem bardzo głośny o tym co złego dzieje się w tym sporcie i mam nadzieję, że to się zmieni. Jeśli chodzi o to co zrobię w ciągu 10 lat ? Nie wiem co zrobię w ciągu następnych 10 minut, ale napewno nie chcę walczyć w ringu przez kolejne 10 lat. Wiem, że to co miałem zrobić zrobiłem w tym sporcie. Chciałbym być jednym z tych facetów, którzy nie potrzebują operacji. '...' Mam nadzieję, że po prostu zniknę.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz