sobota, 18 lutego 2012

Wywiad z CM Punkiem po PL - #3

 
 Zapraszam na trzeci wywiad z CM Punkiem, na wstępie przepraszam jeśli pojawią się jakieś błędy.

Paul: Widziałem cie walczącego przez wiele lat, podróżowałem w górę i w dół na Wschodnie Wybrzeże, aby zobaczyć Cie w Ring of Honor. Więc jestem długoletnim fanem.
CM Punk: Co widziałeś ?
Paul: Widziałem twój feud z Ravenem, więc był to rok 2002 - 2003.
CM Punk: *Łuu* To było dziesięć lat temu.
Paul: Najbardziej szaloną rzeczą, którą widziałem na gali ROH w Cambride, Massachusetts był Extreme Rules match. Jeden fan zrobił coś czego ty i ja nie widzieliśmy nigdy wcześniej. W pewnym momencie walki, uderzyłeś Ravena mając ze sobą kawałek papieru, Ravn zaczął krwawić, upadł na ziemię i zaczeliście walczyć w innej części areny; więc ten fan, ten facet, wziął ten kawałek papieru z krwią, złożył go i schował do kieszeni, jakby nigdy nic się nie wydarzyło. To była jedna z najdziwniejszych rzeczy, jakie widziałem w moim życiu...
CM Punk: Tak, było tam takie coś.
Paul: Jaka była najdziwniejsza reakcja fana, którą przeżyłeś ?
CM Punk: ... ludzie pytają się na rozdaniu autografów "Czy mogę cie pocałować ?" Zawsze myślę, że to najdziwniejsza rzecz w naszym społeczeństwie. Powiedzmy, że idziesz na pierwszą randkę z dziewczyną, wiesz zastanawiasz się "Pocałować ją, czy nie ?"
Paul: Oczekuje się na to.
CM Punk: Tak! ... liczy się tylko "Mogę Cie pocałować ?"
Paul: Mężczyzna i kobieta ?
CM Punk: Głównie chodzi tu o kobiety, są również osoby, które mają tatuaże takie jak CM Punk..
Paul: Widziałeś wiele takich osób ?
CM Punk: Tak, szczególnie ostatnio. Oczywiście tatuaże są subiektywne. Nie mówię , że to jest złe mówię , że to tylko dziwne, aby mieć wytatuowaną na sobie inną osobę lub taki specjalnie taki sam tatuaż.
Paul: Bo jest to dla was bardzo osobiste ?
CM Punk: Mam tatuaże kapel, ... ale to jest po prostu dziwne zobaczyć siebie wytatuowanego na czyimiś ciele.
Paul: Wiele tatuaży Pepsi ?
CM Punk: Nie, nie. Wiele osób nadal myśli, że jestem idiotą, że to zrobiłem.
Paul: Ile czasu spędzasz przed grami(WWE) ?
CM Punk: Nie za dużo, to znaczy, ostatnią rzeczą jaką chce zrobić, gdy jestem w pracy jest granie w gry wrestlingowe, lub oglądać wrestling. Czasami się to zdarza. Teraz podróżuję autobusem, i mam przy sobie Xbox 360, więc gram. Gram w WWE'12, Mortal Kombat, Kofi(Kingston) gra w Madden NFL 12. Więc trochę tych gier wideo mam.
Paul: Teraz, wiele osób odpoczeło od wrestling i zaczeło oglądać filmy i TV. Czy chciałbyś zrobić jakiś film ?
CM Punk: Nie wiem, czy bym to zrobił... Odrzuciłem rolę i nie czuję, że nie popełniłem błędu. ...' To miał być horror, a nie film WWE, ponieważ został oceniony jako film dla dorosłych, było ciężko odrzucić ofertę, wiesz ?
Paul: Chciałbyś zrobić coś co byłoby podobne do twojego charakteru ?
CM Punk: Nie, śmieszne jest to, że mógłbym zagrać największego narkomana, śmieciarza na świecie i byłbym naprawdę dobry. Myślę, że wiele osób byłoby zaskoczone. Opuszczę wrestling dla badziewnych filmów ? Nie, absolutnie nie, jestem profesjonalnym wrestlerem.
Paul: W jakiej erze wrestlingu chciałbyś się znaleźć... ?
CM Punk: Prawdopodobnie w latach 70 i początku 80. Chciałbym pracować wszędzie.
Paul: Chcę porozmawiać o twoim stroju Halloween. Mój szef chce, aby zadał ci pytanie na temat Jacka Burton, strój Big Trouble in Little China. Skąd się to wzięło ?
CM Punk: Halloween jest u mnie jak Boże Narodzenie. Nie obchodzę Świąt, obchodzę Halloween, prawdopodobnie 33 lat z rzędu przebieram się na tą okazję. Kiedy byłem dzieckiem, chciałem być jak Jack Burton.

Zakaz kopiowania bez zgody Autora.
Autor : LAMPS

1 komentarz: