piątek, 30 marca 2012

Nowe pomysły od .. fanów ?

Tak więc chciałbym prosić wszystkie osoby odwiedzające bloga, aby w komentarzach właśnie pod tym wpisem podały jakiś nowy pomysł na ulepszenie bloga. Może być to zmiana szablonu, zmiana nagłówka lub tła, konkursy ? Może jakiś nowy dział na CM Punk World ? Wiem, że nie wszyscy oddadzą komentarz, ale jeśli masz jakikolwiek pomysł, prosiłbym Cię o przesłanie nam go. Nie trzeba tutaj posiadać żadnego konta, wystarczy napisać, zaznaczyć, że chce się opublikować komentarz jako 'Anonimowy' i tyle ! Co wam się nie podoba ? Co zmienić ?
Zwracam się do was z ogromną prośbą.

Możecie też zgłosić wasze pomysły pisząc do nas na podany niżej numer Gadu Gadu :

42367087
Tak przy okazji, masz jakieś pytania ? Pisz śmiało.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.
CM Punk World
Od fanów dla fanów.

Administrator
Lamps.

Osoby, które pomogą nam z blogiem postaramy się jakoś wynagrodzić, każda rzecz, choćby zmiana czcionki może nam pomóc. Wszystko co robimy na blogu to dla Was czytających informacje o CM Punku. Będziemy naprawdę wdzięczni za jakąkolwiek pomoc od Was. Jeżeli, któregoś z nas by nie było to podsyłam drugi tym razem mój numer GG pod, który również możesz pisać. Serdecznie dziękujemy za jakąkolwiek pomoc.

41407849

Phil

12 komentarzy:

  1. Może dodacie,archiwalne walki CM Punka,albo postaracie się tłumaczyć wypowiedzi Phila z filmików na yt jak na przykład ten z busem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, ja dodatkowo do tego dodam, że możemy na nasz oficjalny kanał dodawać różne segmenty np. jak ja dodaje na swój :). Dzięki za pomoc.

      Usuń
    2. Podasz mi swój i wasz oficjalny kanał?

      Usuń
    3. http://www.youtube.com/user/CMPunkWorldPL
      http://www.youtube.com/user/Phil14PL

      Usuń
  2. Ja proponuje zmianę szablonu na niestandardowy. Ten szablon jest za ciemny, kopia tego z PJC i mi osobiście się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest kopia szablonu z PJC.
      Wiesz ile blogów miało wcześniej taki szablon ?

      Usuń
  3. Ja proponuje jeszcze dać dodatkowo dwóm osobom moderatora, aby mogli robić porządki na xacie. Chodzi mi o prawdziwe porządki, czyli banowanie tych, którzy złamią regulamin obowiązujący na xacie, czy to przyjaciel, czy kolega banujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok. zaczynam.
    - wyłączcie weryfikację obrazkową dla komentarzy
    - tak jak kiedyś wspominałem, możecie dodawać archiwalne walki z Punkiem, ale nie tylko filmiki tylko z raportem.
    - projektant szablonów - tło (Przewijaj wraz ze stroną - odznaczcie)
    - szablon jest dobry, więc nie musicie się męczyć z niestandardowym.
    - róbcie więcej konkursów, lub coś tego typu.
    - dodajcie przynajmniej jednego moderatora na czat.
    - mozecie zrobic specjalny dział z np. avatarami CM Punka. Nie chodzi tutaj o wasze avki, które robicie, ale mogą się znajdować różnorodne.
    - moim zdaniem 'live' jest zbędnę, gdyż teraz porobiła się masa stron na których można oglądać galę na żywo, gdyż gimby odkryły tę ruską strone z której łatwo skopiować html ;D

    no i nie wiem, to chyba wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moderator na xacie jest, a z oglądaniem na żywo to tak, żebyśmy mogli wszyscy pogadać oglądając gale, bo nigdy nie ma takiej okazji. Plus konkurs, który zrobiłem ma już ponad 70 wyświetleń, więc to chyba była dobra decyzja.

      Usuń
  5. Według mnie z wyglądem strony jest wszystko spoko. I teraz taka mała sugestia, skoro są relacje z walk CM Punka,to można by było dodawać relacje całego show. Można by było też dodać zdjęcia przy relacji z danej walki. Mam nadzieję że pomogłem, jeżeli jeszcze coć mi wpadnie do głowy to dam znać

    P.S do kiedy to pytanie trwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakieś konkursy. Np. z nową koszulką CM Punk'a. :)

    OdpowiedzUsuń