piątek, 27 kwietnia 2012

#1 Fan Miesiąca Kwiecień - Jakub.

The Champ
Czas na pierwszego fana miesiąca. Tym razem zgłosił się do nas pan o imieniu Jakub. Zapraszamy na krótką czytankę prosto od niego.

Cześć nazywam się Jakub dla kolegów Bucz i mam 18 lat. Jestem fanem CM Punka od 2 lat. Mimo to że nie byłem jego fanem w wcześniejszych latach doceniałem go i oglądałem go z przyjemnością ponieważ od samego początku był bardzo dobrym zawodnikiem a jego skille przy majku stały i stoją na bardzo wysokim poziomie. Jego pociski i teksty są bardzo trafne i fajne. Punk jest bardzo barwną i oryginalną postacią jego gimmnick jest bardzo naturalny i do teraz uważam go za najlepszego heela jakiego WWE mogło mieć. Podziwiam go za jego styl życia jakim jest Stright Edge ponieważ w tych czasach niemało kto dał rade żyć w ten sposób (np. ja nie dał bym rady bez alkoholu :P). Posiadam dwie koszulki tego zawodnika (oryginalne) oby dwie są z kolekcji The best in the world (biała i brązowa)  zamierzam też kupić w najbliższym czasie koszulkę new nexus ponieważ jest fajna a CM Punk spisa się doskonale jako lider tej grupy i żałuje ze nie było jakieś telewizyjnej zmianki o tym jak CM Punk odszedł z nexus’a i to że nexus nie chciał go zatrzymać czy też przejąć nową władze w nexusie. Jego feud z Jeffem Hardym był jednym z najbarwniejszych i najciekawszych feudów w historii Federacji i fajne było stawić dwie różne osoby o dwóch odmiennych ideologiach i stylu życia uważam że w tym feudzie CM Punk pokazał ze jest „kimś” czyli najlepszą osobą w tym co robi. Byłem w Gdańsku i jestem zadowolony z tego co zobaczyłem w jego wykonaniu (tam też nabyłem brązową koszulkę ). Pokazał klasę u nas w Polsce jego występ przewyższała o klasę poprzednie walki. Jako Face też spisuje się doskonale i przez jego face turn WWE ma wielkie zyski i to tylko pokazuje jak bardzo był docenianym zawodnikiem przez ludzi kiedy był tym „złym”. Mam nadzieje ze CM Punk  będzie przez wiele lat w tej federacji i się nie wypali bo każda tygodniówka to jest podniesienie poprzeczki w jego wykonaniu.
http://i1067.photobucket.com/albums/u437/CMLamps/DSCF0054.jpg 


Ty także chcesz zostać fanem miesiąca ? Pisz śmiało na 
nasz e-mail : cmpunkworld@wp.pl
lub
GG :   42367087

3 komentarze:

  1. Fajnie ;p
    + gitarka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ładnie..naprawdę spoko gość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta, na prawdę miło, że ktoś wziął udział w programie pt "Fan Miesiąca". Mam nadzieję, że będzie ich więcej. :)
    Ładna czytanka od Jakuba. ;p

    OdpowiedzUsuń