wtorek, 17 lipca 2012

Norya Donates: Moje video z CM Punkiem


Pewna fanka CM Punka, Norya Donates z Hiszpanii postanowiła opowiedzieć co wydarzyło się podczas jednego z House Show'ów w jej kraju. 

"Poszłam na RAW World Tour w Walencji(hiszp. Valencia), Hiszpania.
 Podczas walki CM Punk vs Daniel Bryan, wegetarianin(Danielson) wyszedł z ringu zaatakować CM Punka, jednak to CM Punk złapał go za szyję, podszeli do mnie i CM Punk powiedział -
Zrób zdjęcie, kochanie.

Jak mogłam odmówić ?
Później, kiedy CM Punk wygrał, ponownie do mnie podszedł i nagrałam z nim wideo."

No to pani miała szczęście, w końcu nie każda kobieta ma szansę przeżyć takie wydarzenie. Poniżej zamieszczam jeszcze wideo z samej sytuacji -


1 komentarz:

  1. na pewno powiedział do jakiejś gówniary której w ogóle nie znał "kochanie". Chyba wyolbrzymiła lekko koleżanka. Tylko po co? Żeby fanki były zazdrosne ? SICK

    OdpowiedzUsuń