piątek, 26 października 2012

Wszystkiego Najlepszego!

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcgyz4s76a1r9qa3no1_500.png 
W dniu dzisiejszym swoje 34 urodziny obchodzi Phillip Jack Brooks znany nam także jako CM Punk. Mistrz WWE przyszedł na świat 26 października 1978 roku w Chicago, Illinois. Dziś jest postrzegany przez fanów wrestlingu jako jedna z największych gwiazd sceny niezależnej oraz federacji World Wrestling Entertainment. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko życzyć Punkowi wszystkiego najlepszego i kolejnych sukcesów w jego karierze. Miejmy nadzieję, że Vince McMahon zafunduje prezent Mistrzowi w postaci wygranej na gali Hell in a Cell z Rybackiem.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie najlepszego Punk ;).
    Ze wstydem przyznam, że zapomniałem o jego urodzinach ;$.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto Lat, Sto Lat niech żyje Savior nam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zapomnialam :-| jak mogłam!
    Najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstydźcie się! Pffff wstyd i hańba! Jak wy się możecie ludziom na ulicy pokazać skoro zapomnieliście? Nie no żart :P
    Wszystkiego najlepszego Punk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałem na ten dzień cały tydzień i muszę powiedzieć BEST DAY IN THE YEAR ;). Najlepszego (lejemy pepsi) :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Wstyd się przyznać, ale jak na fankę Punka przystało o godz. 6.35. wysłałam życzenia na twitterze. Nie wiem, czy cokolwiek czyta od fanów, ale tu jeszcze raz mu złożę. Najlepszego Punk!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od początku miesiąca odliczałam dni,haha !

    OdpowiedzUsuń