poniedziałek, 17 marca 2014

WWE daje wiadomość CM Punkowi

Podobno obecny push dla Daniela Bryana jest wiadomością dla CM Punka. WWE chciało dać mu walkę o pas w Main Evencie WrestleManii 30, jednak ten się nie zgodził, federacja odczuła to, że jest to nie dopuszczalne z jego strony. Można powiedzieć, że Daniel Bryan otrzymał to, co miał otrzymać CM Punk, walkę z Triple Hem, na dodatek od dawna chciał zawalczyć o najważniejszy pas federacji w Main Evencie WrestleManii 30, lecz prawdopodobnie otrzyma taką możliwość Daniel Bryan.

11 komentarzy:

  1. Może to będzie nauczka dla BITW

    OdpowiedzUsuń
  2. A jemu nie chodziło właśnie o to , żeby tacy zawodnicy jak Daniel Bryan dostali push???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak o to ale nie tylko.Priorytetem jest tez push dla niego samego. Zawsze twierdzilem ze punk i tak powroci bo kocha ten biznes ale po tej "wiadomosci" niewiem czy sam je*any triple h bedzie chcial go z powrotem. Zawsze twierdzilem ze hhh nadaje sie tylko do walki a jedynym mądrym z mcMahonow jest sam vince. Ja i tak przestalem ogladac wwe od kiedy bootista wygral RR

      Usuń
    2. Bryan tak czy siak był pushowany, jego YESMania cieszy się powodzeniem już od ponad roku.

      Usuń
  3. Kurde Punky wracaj już mam po dziurki w nosie tego Bryana ! Nie wiem czemu ludzie tak go lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie rozumiem tego fenomenu..nic ciekawego nie robi bo kazdy wie ze na kazdym raw i sd bedzie bez sensu krzyczal "yes". Fanom sie to nie podoba oni maja z tego bekę

      Usuń
  4. Bo ma ekstra ring skilla jak Cesaro

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak Punk nie wróci i mi się wydaje, że to jest pewne w 93%. WWE powinno dać PRAWDZIWY push dla między innymi dla Cezaro lub Zigglera. Batista jest idiotą bo w MMA mało zarabiał więc wrócił jak szanowny pan Dwayne i tako z dupy dajcie mi pas. I co z tego, że wygrał RR. Ja na miejscu Punka dał se spokój z dablijudabliue i poszedł do ROH albo spróbował w MMA. IN PUNK WE TRUST !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bootista nie jest w MMA bo nic tam nie osiągnął! Nie miał doświadczenia i poległ. W dodatku, wstąpił tam jak miał już ok. 40stki. (Gratuluje mu z resztą geniuszu). Dlatego mam nadzieję, że Punk nie pójdzie w jego ślady. Niech wraca do ROH, jeśli ma już gdzieś WWE. Żadne MMA!

      Usuń
    2. A mnie sie nie wydaje ze odejdzie i nie wroci. Ktos kto zapisal sie w historii jako najdluzej panujacy mistrz w ciagu ostatnich 25 lat nie moze po prostu odejsc i nigdy nie wrocic. Mnie sie wydaje ze punk wroci ale kiedy do nastapi-to zalezy od punka i vince'a. Malo prawdopodobne aby mial wrocic na WM , moze wroci na raw po wm bo kazde raw na wm czyms nas zaskakuje, moze w lipcu ogloszą ze punk oficjalnie odszedl a moze wroci za rok na wm31? To jest wielką niewiadomą ale faktem jest ze punk potrzebuje troche przerwy na regeneracje i przemyslenie swoich spraw. Ja uwazam ze JESLI punk wroci to jest jedna możliwosc- bedzie cholernym heelem.

      Usuń
  6. Wg mnie ludzie z WWE kłamią że chcieli mu dać a On odmówił. DB jest w ME przez fanów bo gdyby go nie lubili to czy on serio by miał taki push ? ...

    ~Mafiozaa

    OdpowiedzUsuń