środa, 2 kwietnia 2014

Paul Heyman o możliwym powrocie CM Punka do WWE w przyszłości


W ostatnim wywiadzie Paul Heyman wypowiedział się na temat CM Punka, został poruszony temat jego możliwego powrotu w przyszłości do WWE. ''No wiesz, tamtej nocy były tylko trzy osoby w pomieszczeniu, byli to CM Punk, Vince McMahon oraz Triple H, a z żadnym z nich nie rozmawiałem. Tak naprawdę, czy CM Punk powróci do WWE czy też nie, to wiedzą to tylko te trzy osoby. To, co mówili jest tylko teraz spekulacją innych.''

6 komentarzy:

  1. SCSA jest przekonany ze wróci. No chyba ze był pijany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak każdy był przekonany, że wróci w Chicago, a wiemy co z tego wyszło.

      Usuń
    2. Ja nadal mam nadzieję, że to work.

      Usuń
  2. Jeśli to jest work to WWE zaskoczy mnie pierwszy raz od bardzo dawna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie, nauczcie się łączyć fakty, skoro się interesujecie wrestlingiem. Ta umiejętność jest niezbędna przy analizie skomplikowanych worków, ten z CM Punkiem ciągnie się pół roku ponad. Tak naprawdę wszystko została wdrażane od niemal roku. Finałem jest powrót CM Punka na W30 i nie jest to nadzieja fana, tylko czysty wniosek z obserwacji, więc za kilka dni się przekonacie. Nie mam siły na uzasadnienia i przykłady, nie chce mi się więcej drałować tego tematu, wystarczy to przeanalizować, więc jeśli ktoś ma trochę rozumu to zobaczy, iż jest tak jak mówię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, faktycznie tak sie stalo, co za powrot

      Usuń