sobota, 3 maja 2014

Chris Jericho o powrocie CM Punka


Chris Jericho został ostatnio zapytany o to czy CM Punk powróci do WWE, poniżej słowa, które powiedział Y2J.

"Nie wiem, właściwie kto wie, prawda? są rzeczy na które może odpowiedzieć tylko sam Punk. Dla mnie jeśli on jeszcze nie powrócił to... Ja opuściłem WWE na dwa i pół roku w 2005. Jedyna różnica jest taka, że ja odszedłem, bo mój kontrakt się skończył. Nie mogłem tego znieść, nie interesowało mnie już bycie tam, byłem nieszczęśliwy i nie miałem żadnych intencji, żeby powrócić, więc wiem jak on się czuje. Obejrzałem pojedynek Shawna Michalesa z Johnem Ceną z WrestleManii 23 i to zainspirowało mnie do powrotu, ale zajęło mi to aż dwa i pół roku.

Więc moja odpowiedź brzmi po prostu "nie wiem", ale wiem jak to było ze mną kiedy miałem taką samą sytuację. Zajęło mi to dużo czasu, aby powrócić, byłem prawdopodobnie w tym samym wieku w jakim Punk jest teraz, więc może on zrobi to samo i powróci po kilku latach."

6 komentarzy:

  1. Więc może tak samo zrobi Punk jak Chris Jericho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I BEDZIE JOBBOWAŁ Z JAKIMS NOWYM FANDANGO NA WRESTLEMANI

      Usuń
    2. No tak wraca największa gwiazda federacji i jobbuje...

      Usuń
  2. To tylko potwierdza że w WWE sie źle dzieje jak coraz wiecej zawodników odchodzi albo robi sobie dłuższe przerwy.Coś musi być nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. CM Punk mógłby powrócić po walce Bryana na Payback i na MitB odebrać nudnej "YES" kozie tytuł WWE WHC :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jako fanka cm punka czekam na jego powrot bo jak dlamnie to wwe bez punka to nie to niepowiem sa dobrzy ale on to nr1najlepszy pozdro dla prawdziwych fanow punka :)

    OdpowiedzUsuń