sobota, 20 września 2014

CM Punk promowany przez WWE w związku z Queens of the Ring


Została ustalona data wydania francuskiego filmu wyprodukowanego przez WWE Studios i Karé Productions. Z nowego magazynu WWE Magazine wynika, że film zostanie wydany cyfrowo oraz na DVD 11 listopada. Queens of the Ring został wyprodukowany w 2012 roku, wzięli w nim udział Miz oraz dwie niepracujące już gwiazdy CM Punk i Eve Torres. Plakat promujący znajduje się w najnowszym wydaniu WWE Magazine, wszystkie trzy osoby są reklamowane pogrubioną czcionką.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak coś piszesz to najpierw się zastanów nad tym, cieszy mi się japa naprawdę jak jest coraz więcej komentarzy na blogu, ale musi to trzymać jakiś poziom, a Twoje wpisy nie wnoszą tutaj nic specjalnego.

      Usuń
    2. Zauważyłam, że ten pan bardzo lubi pisać głupie rzeczy, ale nie przejmuj się nim. To pewnie dzieciak z gimnazjum, któremu tylko się nudzi. Na Twoim miejscu Phil włączyłabym na blogu moderację komentarzy i po prostu usuwałabym każdą wypowiedź pana wyżej nawet bez czytania jej i problem z głowy :)

      Usuń
    3. Myślałem nad tym, ale nie chce mi się za bardzo :v

      Usuń
  2. Zastanawia mnie jedno - skoro film został wyprodukowany w 2012 roku to dlaczego wydają go dopiero teraz dwa lata później?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FUCK THE LOGIC:
      Po co wydawać film od razu? Wydajmy go za dwa lata, przecież ludzie nie zauważą xD.

      Usuń
    2. Może jakieś problemy mieli lub coś. Cholera wie!

      Usuń