czwartek, 14 stycznia 2016

Jeśli Mickey Gall wygra na UFC 196 zmierzy się z CM Punkiem


Dana White oświadczył, że jeżeli Mickey Gall wygra ze swoim przeciwnikiem na UFC 196 to zmierzy się on w następnym pojedynku z CM Punkiem. Dana zaprzeczył także temu jakoby przeciwnik Galla - Mike "The Truth" Jackson miałby być przeciwnikiem Punka jeśli uda mu się pokonać Galla. Krążą plotki, że pierwsza walka CM Punka odbędzie się na UFC 200 9 lipca w T-Mobile Arena w Las Vegas.

Sam Mickey jest bardzo pewny siebie i powiedział w wywiadzie, że według niego wygra walkę z Punkiem.

"Pokonam CM Punka, nie jestem pewien czy go znokautuje lub zmuszę do odklepania, ale myślę, że skończy się to moją wygraną już po pierwszej rundzie. Jestem bardzo pewny siebie, według mnie zostałem stworzony do tej walki, to wielka okazja. Podejrzewałem, że któregoś dnia trafię do UFC, ale nie sądziłem, że stanie się to tak szybko. Jestem ekstremalnie przygotowany, jeśli walka dojdzie do skutku, będę szczęśliwy".

0 komentarzy:

Prześlij komentarz