niedziela, 20 listopada 2011

CM Punk chce "Stone Cold'a" na Wrestlemanii

Już w przyszłym roku a dokładnie 1 Kwietnia odbędzie się najważniejsza gala roku w World Wrestling Entertainment, chodzi tutaj oczywiście o "Wrestlemanie". Federacja potwierdziła już walkę gwiazdy Ery Attitude .. The Rock'a z John'em Ceną. Może jednak zarząd organizacji rozważa podobny scenariusz tyle, że z innymi gwiazdami ? 

Twój ostatni krok w ringu, przeciwko CM Punk'owi na przyszłej Wrestlemanii ?
Jeśli byłoby to we właściwym czasie, właściwym miejscu, mogę to zrobić. Tak. Mam wiele szacunku do dziecka(CM Punk), kocham jego proma, pracę w ringu. Jest facetem, który płaci za swoje składki, pracując swoją drogą awansował na szczyt, i życzę mu wszystkiego najlepszego na świecie. Teraz mamy dziwną sytuację, ponieważ jest on babyface'm, myślę, że za szybko się nim stał i chciałbym z nim pracować, kiedy byłby Heel'em. Sprowadza się to do pieniędzy.

Właśnie te słowa wypowiedział WWE Hall of Famer, Stone Cold Steve Austin. Sam CM Punk wiele razy mówił, że ten pojedynek to jego marzenie. Zapraszam do przeczytania wywiadu z gwiazdorem Straight Edge.

Gordon Holmes : Mam dla Ciebie kilka dobrych wiadomości.
CM Punk : Zaoszczędziłeś pieniądze na ubezpieczeniu twojego samochodu ?
Holmes : Tak, ale to co miałem na myśli, nie jest ważne. Sprawdziłem grę "WWE '12" ostatniej nocy ...; i grałem Tobą szybkie rundy przeciwko Alberto Del Rio. Zakończyłem to zwycięstwem dzięki twojej akcji kończącej G.T.S. Myślę, że to dobrze dla Ciebie wróży jeśli chodzi o Title Match'u w tą niedzielę.
Punk : To dobra wiadomość. Dziękuje.

Holmes : Jesteś bardzo mile widziany. Teraz, to o co chciałem Cie zapytać ; twój Title Match na "Survivor Series" odbędzie się w Madison Square Garden. Czy Garden nadal ma takie samo znaczenie u dzisiejszych gwiazd niż w przeszłości ?
Punk : Tak. To jest dla mnie coś wyjątkowe. Nie mogę mówić wiele o innych gwiazdach, ale nie jestem religijnym ... To jest mój Watykan. To moja synagoga. Uwielbiam wrestling i Arene "All State" w Chicago. To jest dla mnie bardzo szczególnie miejsce i nie mówię, że Garden jest na innym poziomie, po prostu to jest coś innego. 

Holmes : Jesteś facetem, który zdobył uznanie za to, że stał się Old School'owy i za szacunek dla tradycji. Ostatnio oddałeś hołd mając na sobie strój "Macho Man'a" Randy'ego Savage'a. Czy masz jakieś plany, aby zrobić też coś w tym stylu w przyszłości ?
Punk : Mam nadzieję, że nie , ponieważ oddałem hołd Savage'owi, dlatego, że niestety zmarł. Nie chcę, aby ktoś od nas odszedł.
Holmes : Zrozumiałem, ale aby być uczciwym oddałeś hołd G.I. Joe i wszystko jest w porządku.
Punk :  (Śmiech) Wiesz, jestem po prostu głupim fanem G.I. Joe.

Holmes : Straight Edge, czyli nie picie i nie branie niedozwolonych leków jest bardzo ciężkie na jakiejkolwiek imprezie z Alkoholem i innymi.
Punk : Absolutnie.

Holmes : Survivor Series jest na ogól raz w roku, kiedy rozpoczyna się rampa do Wrestlemanii. Wszelkie rozmowy, o tym co będziesz robił ?
Punk : Chcę przełamać nowe szczyty w mojej karierze, jestem szalonym facetem, więc wszyscy oczekują niesamowitej walki na "Wrestlemanii". Nie mam pojęcia, z kim będe walczyć. Ludzie myślą, że będzie to The Undertaker, myślą o Chris'ie Jericho. Nawet o tym, ze Steve Austin'ie może się ze mną zmierzyć. 

Holmes : Z kim chcesz walczyć ?
Punk :  Steve Austin. Bardzo chciałbym, aby każdy oddał głos w ankiecie... "Kogo chcesz zobaczyć ? " Dwayne "The Rock" Johnson vs John Cena czy Austin vs Punk. Byłbym zainteresowany jak to wszystko by się potoczyło.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz