środa, 9 listopada 2011

CM Punk o WWE i przyszłych gwiazdach federacji

Przez ostatnie kilka miesięcy zdobyłeś wielką uwagę fanów ; Myślisz, że zobaczymy więcej elementów z prawdziwego życia w telewizji WWE ?
- Mam nadzieję, że tak. Myślę, że niektórzy faceci są dobrzy a niektórzy faceci nie. ... Nie jestem astronautą, nie jestem złem z zagranicy, nie próbuje być kimś, kim nie jestem. Jestem dzieckiem Straight Edge z Chicago .... naprawdę nie staram się też być jak postać z kreskówki.
Na które inne supergwiazdy powinniśmy spojrzeć okiem ? Kto będzie następną wielką nadzieją ?
- O rany, naprawdę ciężko wybrać kto będzie następną wielką nadzieją i naprawdę nie lubię tych trzech słów. Myślę, że jest naprawdę wiele talentów - Randy Orton jeszcze nie doszedł do szczytu swoich możliwości, John Cena - brakuje mu kroku, aby przekroczyć swoje możliwości, ale talent, który powinien dostać szansę to Zack Ryder, myślę, że Dolph Ziggler w końcu dopnie swego w ciągu najbliższych kilku lat.

0 komentarzy:

Prześlij komentarz