czwartek, 30 stycznia 2014

Nieporozumienie pomiędzy CM Punkiem a Triple H'em


Podobno w ostatnim czasie CM Punk i Triple H niezbyt dobrze się rozumieli jeśli chodzi o rozwój postaci Punka oraz jego przyszłość. Co ciekawe Philowi lepiej współpracowało się z Vince'em McMahonem i to Vince bardziej w niego wierzył. Możliwe jest, że prezes federacji nadal chce ważnej walki z udziałem gwiazdy Straight Edge na WrestleManii 30, prawdopodobnie zrobi wszystko by wrester powrócił i zmienił całą zaistniałą sytuację w storyline.

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że to wszystko to tylko work. Phil jeśli potrzebuje, to niech zrobi sobie przerwę, a później wróci na pełnych obrotach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wwe schodzi na psy phil albo Jak kto woli cm punk dobrze robi że odchodzi niepotrzebnie każdy wrestler cały rok walczyl a tu wraca batista i wszystko ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam gdzieś , że Vince podobno używa AJ jako kontaktu z Punkiem . Jestem ciekawa jak to wszystko się skończy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o tym czytałam. Mam nadzieję, że jakoś się dogadają i będzie dobrze.

      Usuń