niedziela, 2 grudnia 2012

CM Punk odpowiada na pytania fanów na twitterze.

Wczoraj na twitterze mistrz WWE udzielał odpowiedzi na pytania fanów, oto kila z nich.

F: Gdybyś miał wybór to z kim zmierzyłbyś się na WrestleManii?
P: Ze Stevem Austinem.


F: Czy jest jeszcze coś co chciałbyś osiągnąć w swojej karierze, a czego nie udało Ci się jeszcze zrobić dotychczas?
P: Chciałbym wystąpić w walce wieczoru na WrestleManii.

F: Czy oglądasz walki ze swoim udziałem?
P: Nie oglądałem żadnej ze swoich walk od pojedynku z Johnem Ceną na MiTB w Chicago.

F: Kto według Ciebie z młodych talentów najbardziej zasługuje na push?

P: Dean Ambrose.

F: Dlaczego zawsze odpowiadasz na pytania hejterów, a nie swoich prawdziwych fanów?
P: To bardziej zabawne.

F: Kto mógłby ukraść 30 torebek z lanczem?
P: Głodny sukinsyn.

F: Zawsze uciekasz z walki ponieważ się boisz, dlatego zatrudniłeś Heymana i teraz tych trzech czarnuchów.
P: Oh proszę, jeden z nich jest Samoańczykiem. 

F: Czekasz na człowieka ze stali, który wychodzi w następnym roku?
P: Ani trochę.

F: Przeczytałem w internecie, że masz sporo urazów, możesz to potwierdzić?
P: To prawda, jestem teraz w szpitalu. 

F: Jesteś tchórzem, boisz się Rybacka, wiesz, że on może być Tobą każdego dnia.
P: Nikt nie może być mną, to jest za trudne. (*Niezła gramatyka).

F: Kto jest Twoją ulubioną postacią z Gwiezdnych Wojen?
P: Han Solo. 

* Fan popisał się niezbyt dobrą znajomością gramatyki.


Padały również pytania obrażające Punk'a, na które mistrz WWE odpowiedział oczywiście drwiąc sobie z hejtera.

Kopiowanie tekstu bez zgody zabronione!

8 komentarzy:

  1. Pytania beznadziejne , np.
    F: Kto mógłby ukraść 30 torebek z lanczem?
    P: Głodny sukinsyn.
    Odpowiedzi jak zawsze dobre :) Respect.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Ja bym odpowiedział na to Mark Henry xD

      Usuń
    2. 3/4 pytań kierowanych do Punk'a to była sama głupota. Jakby nie mieli o co go zapytać..

      Usuń
  2. Ja bym się zapytał :
    Jaki pas chciałbyś by został przywrócony ?
    kiedy ukarze się nowy wygląd pasa WWE?
    o Jaki pas chciałbyś jeszcze powalczyć?
    Czemu dają ci przeciwników z zerową techniką jak Ryaback?
    Kogo najbardziej lubisz z szatni WWE ?
    Kto był najtrudniejszym przeciwnikiem w twojej karierze w WWE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem za niego:
      1 Żaden, jeden starczy, ważne że ja go powiadam.
      2 Nie jestem upoważniony do takich odpowiedzi.
      3 Jestem najlepszy na świecie, moge mieć wszystkie pasy ale mi na innych nie zależy !.
      4 Zapytaj tych sukinsynów z zarządu.
      5 Nikogo, nikt mi nie okazuje szacunku w szatni.
      6 Nie było takiego , każdego pokonałem i pokazałem kto jest najlepszy na świecie. A poza tym okaż mi troche szacunku szczylu!
      Mniej więcej tak by wyglądały odpowiedzi znając mistrza :)

      Usuń
  3. Padło tez pytanie " Do you love Jesus ?" .. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a on zapewne na to nie bo nie okazuje mi szacunku;0

      Usuń