wtorek, 18 grudnia 2012

Punk nie wygrał żadnej statuetki


Podczas rozdań nagród Slammy CM Punk nie wygrał żadnej statuetki. Łącznie mistrz WWE nominowany był w siedmiu kategoriach.

Superstar of the Year - zwycięzca (John Cena).
Tweet of the Year - zwycięzca (Daniel Bryan).
Insult of the Year - zwycięzca (John Cena).
WWE.com Exclusive Video of the Year - zwycięzca (Jerry Lawler).
Facial Hair of the Year - zwycięzca (Daniel Bryan).
“Tell me I did NOT just see that” – (The Most Shocking Moment of the Year) - zwycięzca (Kofi Kingston).
Kiss of the Year - zwycięzca (John Cena & AJ Lee).

16 komentarzy:

  1. Co to ma kurva być ? Brawo fani ci co głosowali, jesteście gówno warci ! Jak ktoś kto ma pas 400 dni nie mógł wygrać statuetki? ALE CHAMSTWO !

    OdpowiedzUsuń
  2. John Cena? Gwiazdą roku?! Za co?! Że zpiepszył szansę, walizka MitB?! Ja się pytam co to ma być?! Punk jest mistrzem prawie 400 dni, a ci z tym idiotą wyskakują. :/ po prostu koniec świata jest jednak bliski [*]

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam przekonana na 200%, że to Punk zgarnie statuetkę. Myślałam, że się udławię, jak usłyszałam werdykt. John Cena? A właściwie z jakiej to przyczyny? A potem mi się nasunęła myśl, że Punk został właśnie ukarany za ten atak na fana. Jeśli tak, to kiepską karę znaleźli. Bardzo nie fair. Według mnie nie widzę innego zawodnika, ktory zasługiwałby na tą statuetkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie... No po prostu gdzie ja żyję?! Cena??? Gwiazda roku??? Przecież to nawet do siebie nie pasuje! Aż ciężko wymówić...Co to ma być w ogóle? Za co? Niech ktoś mi powie za co? A Punk? Nic? Nie no po prostu szkoda słów. Już się nie wypowiadam dalej, bo nie ręczę za siebie. Co się w ogóle dzieje na tym świecie? -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena ? przecież to są normalnie jakieś jajca ! nie będę się dalej wypowiadał ..
    Punk < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że się zabiję jak usłyszałam, że Cena zgarnia główną statuetkę. Za co? Przecież w tym roku nic praktycznie nie osiągnął w przeciwieństwie do Punka. Fani są beznadziejni. Gówno warci. Tyle.

    OdpowiedzUsuń
  7. a co do daniela brayana to nic nie macie to wy jestescie do bani chyba nie jestescie fanami wwe tylko cm punk nie roozuumieem was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo Punk Jest ,,Best in the World'' Po drugie to jest blog o Cm Punk . Po trzecie jak usłyszałem Johna Cena ,to pomyślałem że to są jakieś jaja on powinien dostać statuetkę najgorszego wrestlera roku. A Punk pokazywał epickie walki broniąc swojego pasa przeciwko Chrisie , danielu i innym. Na po prostu szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, bo Punk mistrzem to trzeba mu statuetki dawać. Szczerze mówiąc nie zdziwiłem się jak Punk nie zdobył statuetki. Slammy powinni dostać The Shield czy Ziggler. Fakt że pod koniec roku pokazali, ale Ziggler się ostro wykazał. Za pewne zarz hejty dostane (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ ale w jednejj rzeczy tylko, z tym że hejty dostaniesz. Ziggler pokazal sie dobrze od polowy roku a PUNK ? Od samego początku! Głupie dziecka z ameryki głosujące za facami.........

      Usuń
  10. Myślę, że WWE specjalnie dało Cenie statuetkę, aby speech Punka lepiej wyszedł. Gdyby Punk zdobył statuetkę to ciężko by było coś dla niego wymyślić, a tak proszę wyszło naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pabloo ! The Shield ? Lepiej się nie wypowiadaj .. myślałem , że już mnie dzisiaj nic nie wkurwi ..

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie pomyśleliście może o tym że w pewnym sensie Punk dostał ,,statuetkę'' w postaci trzymania tytułu przez więcej niż rok? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moze pomyslicie ze jestem kolejna fanka JOHNA CENY ale mam to gdzies moze i to jest blok ktory nazywa sie Cm Punk World,ale to jest tylko blok o Cm Punku a nie o wrestlingu takze nie obrazajcie kogos kogo nie znacie i z nim nie rozmawialiscie. Nie lubie takiego czegos!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń