piątek, 21 grudnia 2012

Pożegnanie

http://tribalwrestling.com/wp-content/uploads/Cm-Punk-Leave-WWE.png
Po dość długim czasie zbierania się na tą wiadomość, ostatecznie podjąłem decyzję o opuszczeniu CM Punk World. Oczywiście nie oznacza to koniec tego bloga, ponieważ w naszej ekipie jest druga osoba zarządzająca stroną, a mowa tu oczywiście o Philu. CPW było dla mnie czymś bardzo ważnym, gdyż spędziłem tutaj blisko 20 miesięcy. Zakładając bloga nie sądziłem, że wytrzyma on do dnia dzisiejszego. Obecnie nie mam czasu na pisanie postów na blogu, a w dodatku poziom wrestlingu stał się po prostu słaby i nie ma sensu marnować na to czasu. Być może jeszcze zdecyduję się na powrót na pewien okres, lecz póki co CM Punk World przejmuje Phil. Co dalej z konkursem ? Nie wiem jak się to potoczy, ale raczej projekt będzie kontynuowany. Dziękuje wszystkim, którzy odwiedzali naszego bloga i pozostawiali po sobie komentarze. Dzięki!

Lamps

10 komentarzy:

  1. Przyznam racje tobie, poziom Wrestlingu spada :(
    Mam nadzieje, że kiedyś wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powrocisz jak Punk. Best in the World!!!

      Usuń
  2. Lamps, jak możesz? Wracaj do nas!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie... Jest mi cikro, bardzo cikro... :( Dlaczego nam to robisz? Cios w serducho. Chwytam się tej iskierki nadziei, że do nas wrócisz i to jak najszybciej!!! Plose .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nananana nananana hey hey hey goodbye ! :) Dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. wielka szkoda, ale mam nadzieję że jednak kiedyś wrócisz niczym Punk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na na na na hey hey goodbay. Na na na hey hey goodbay Lamps. Mam nadzieje że kiedyś wrócisz twórco

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutna wiadomość na początek Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy! Obyś do nas powrócił.

    OdpowiedzUsuń