piątek, 25 stycznia 2013

Wywiad z CM Punkiem (video)


CM Punk udzielił ostatnio wywiadu dla reportera MMA - Ariela Helwani. CM Punk został zapytany m.in o szybki powrót po kontuzji kolana. Mistrz WWE odparł, że było to ryzykowane posunięcie i zdaje on sobie z tego sprawę, jednak dodał, że z jego kolanem jest wszystko w porządku, a ono same jest w lepszej dyspozycji niż przed operacją. Poniżej pełny wywiad z CM Punkiem, w którym mówi m.in o walce z The Rockiem.



Przy okazji chciałbym przywitać się z fanami CM Punka. Mam nadzieję, że moja współpraca z CM Punk World będzie owocna jak kariera mistrza WWE :)

5 komentarzy:

  1. Kolejny do redakcji kandydant czy już w redakcji? Tak czy siak gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę, że już na pokładzie ;) I dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. no liczę na dobre i konkretne news'y ;p
    gratulacje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja z pierwszego komentarza . Mam pytanie czy ty nie udzielasz news;ów na WrestleFans

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ten sam Adrian Szostek. Jednak wrestlefans wspieram już tylko od strony felietonów, nie newsów. Ale newsowałem.

    OdpowiedzUsuń