środa, 1 sierpnia 2012

CM Punk - Heel Turn ? Nic z tych rzeczy

http://www.ufast.eu/pics/133429cm_pank.png
Wygląda na to, że CM Punk nie przeszedł jednak heel turnu jak uważało wiele osób jeszcze przed tygodniem. Jak się okazuje, na live eventach Punk jest odbierany jako baby face i bierze udział w walkach z czarnymi charakterami. Natomiast na ostatnim wydaniu Monday Night Raw, Punk wyjaśnił sytuację, kiedy to zaatakował The Rocka. Warto zaznaczyć, że WWE Champion oskarżał Jerry'ego Lawlera o to co powiedział po ataku Saviora na Rocky'ego. To zachowanie wcale nie było w jego stylu, do tego na poniedziałkowej gali słychać było buczenie i cheer ze strony  publiczności. W obecnej chwili Mistrz odbierany jest jako Tweener, a wszystko rozwinie się w następnych tygodniach.

16 komentarzy:

  1. Pisałem to na innych forach ale też napisze tutaj. CM Punk nie przeszedł PEŁNEGO Heel Turnu. Jak wiemy publicznośc pod koniec reagowała na niego heatem. Jego turn będzie przebiegał z tygodnia na tydzień. Jest to trochę inny turn, bo jak wiemy turny przebiegają teraz na jednej gali. Z Punkiem chcą zrobic to że będą z Raw na Raw turnowac go bardziej. Normalny face'owy Punk nie kłucił się z GM'em. Normalny face'owy Punk nie usiadł by bezczelnie przed nosem Lawlera. Face'owy Punk dostał by większy cheer pod sam koniec gali. To że na live eventach występuje jako face o niczym nie świadczy. Drew w TV jest heelem, na live eventach face'em ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to prawda, to trochę szkoda, bo chciałabym Punka heel'a :)
    Ale uważam tak jak @Matex i w pełni się z nim zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matex
    Niepasuje mi jedno w twojej wypowiedzi.Albowiem ile rayz Face˛owy Punk kłócił się z Laurinaitisem ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Matex, nie zgodzę się z Tobą co do braku kłótni CM Punka z GM'em. Tak jak BITW przypomniał Laurinaitisa, to ja przypomnę samego COO Triple H. To dopiero była jazda. A przecież wtedy Punk był uwielbiany prze publiczność. John Cena też jest face'm, a różnie na niego reagują. Z drugiej strony coś z pewnością się szykuje. Inne wejście, no i domaganie się szacunku. Tak samo robili Alberto, Christian, The Miz i pewnie wielu innych. Od fanów może się odwrócić na przyszłym Raw. Powie np. że byli zadowoleni z ustalenia walki na Summerslam i że też go nie szanują.Twitter jego też milczy jak zaklęty. A może WWE bierze pod uwagę to, co fani piszą i mówią. Potem zrobi podsumowanie i wyjdzie nowy CM Punk.

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem MR. Straight Edge nie odwróci sie od swoich fanów a oni od niego. To co mówi Punk płynie prosto z jego serca; przecież znany jest z Pipe Bomb

    OdpowiedzUsuń
  6. @ Best In The World

    Ale AJ jest facem GM, aa Johny był heelem ;')

    OdpowiedzUsuń
  7. Matex, AJ gra rolę takiej trochę pokręconej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę? Chyba bardzo pokręconej:P

      Usuń
  8. al jest facem, Punk się z nią kłuci czyli jest heelem. Jeśli Johny był heelem a Punk się z nim kłócił to był facem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znowu Matex nie mogę się z Tobą zgodzić. Przypomnę tu 3 konflikty między face'mi. 1. Sheamus kontra Randy Orton. Nie trwało to długo, ale zawsze to jakiś konflikt.2.Zack Ryder kontra Cena.Ten pierwszy nawet ośmielił się uderzyć publicznie w twarz Johna.I co? I nic. Dalej obydwoje są face'mi.No i ostatnio przecież przed WM28 The Rock kontra John Cena. Nawet spekulowało się, że Cena przejdzie heel turn. Nic z tego nie wyszło.Jedno jest pewne, że w WWE nic nie jest pewne :)Takie zwroty akcji,że nawet scenarzyści z Hollywood lepszych scenariuszy by nie wymyślili. Jeśli o mnie chodzi, to wolę Punka rozgadanego, szczerego aż do bólu, niż tak jak ostatnio AJ go pocałowała, a ten zrobił maślane oczy. Taki styl mu nie pasuje. To jest niepokorny typek, nieważne czy heel, czy face, czy tweener i takiego go lubię.

      Usuń
    2. Zgadzam się!
      Marlena

      Usuń
  9. @Dorota Król :

    Widzę że jesteś obcykana w tych tematach. Przeczytałem tą końcówkę i już masz u mnie wielkiego plusa. Bardzo dobrze że lubisz Punka czy to nie Heel czy Face. Dobrze że nie jesteś sezonowcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pabloo, dzięki za pochwałę :)Punka polubiłam od pierwszego wejrzenia, jak w ringu "przestawiał" stolik Vince'a.Pomyślałam sobie wtedy: "No, to jest mój człowiek". Nie znaczy to, że chodzę wszędzie i stoliki przestawiam :)Chociaż raz mi się zdarzyło, zanim jeszcze zobaczyłam pierwszy raz wrestling w TV. A co do obcykania, to trochę to trwało. Świetnie się bawię, nie zastanawiam się, co jest ustawką, a co nie. Teraz z niecierpliwością czekam, jak rozwinie się ta cała sytuacja.I powiem jeszcze coś. Brakuje mi Punka na twitterze.

      Usuń
    2. Mi też go brakuje:(
      Marlena

      Usuń