wtorek, 21 sierpnia 2012

Reakcja gwiazd WWE na atak CM Punka

http://www.wwe.com/f/styles/poll_tout/public/poll/tout/2012/08/20120820_punk_lawler_poll_teaser1.jpg
Po ostatnich wydarzeniach jakie miały miejsce na gali Monday Night RAW, kiedy to CM Punk wykonał Roundhouse Kick na Jerrym Lawlerze pojawiły się wpisy na Twitterze od gwiazd WWE, a także od samego Mistrza. The Best in the World napisał jedynie tyle - "Zrobiłem to dla Andyego Kaufmana". Warto wspomnieć, że to właśnie Jerry prowadził mały feud z Andym. Poniżej wpisy gwiazd WWE - 

Heath Slater: "Myślę, że @CMPunk ma rację. Jeśli @WWEUniverse nie szanuje go. Uczyńcie to!"
Tyson Kidd: "Nie do końca zgadzam się z @CMPunkiem. Szacunek jest zasłużony, a nie jest rozkazem. Wielki talent, ale postawa i sposób myślenia wykracza poza kontrolę. Dla ścisłości, byłem w drużynie i walczyłem też z @CMPunkiem i mam do niego wielki szacunek. Niektóre działania są jednak wątpliwe"

Curt Hawkins: "Jestem fanem @CMPunka od kiedy byłem w Liceum. Nigdy nie byłem fanem Jerryego Lawlera. Myślę, że kopnięcie było uzasadnione.
Antonio Cesaro: "Niezadziwiające niecywilizowane działania @CMPunka dziś wieczorem. Przecież on jest Amerykaninem. Dobrze, że macie mnie teraz jako #US Championa. #Szacunek."
Michael McGillicutty: "Spójrz, @CMPunk jest Mistrzem Świata WWE. Okażcie mu szacunek. Lawler nie wiedział, kiedy zamknąć usta. Teraz już wiesz stary człowieku!"

Titus O'Neil: "Yes,Yes&Yes znowu!! @CMPunk wykonałeś dobrą robotę na @WWE#Raw, oni nie chcą okazać ci #szacunku, więc ZRÓB COŚ! #"


 Zapraszamy także do polubienia naszego Facebooka na którym wkrótce poinformujemy was na temat nowego konkursu prosto od CM Punk World. 
Facebook

0 komentarzy:

Prześlij komentarz