wtorek, 14 sierpnia 2012

CM Punk o TNA jako federacji niezależnej

 
  Podczas Q&A na Comic-COn w Chicago w sobotę, WWE Champion CM Punk podczas swojego wywiadu stwierdził, że TNA jest niezależną organizacją. Pytany o zapaśnika z Indy jakiego chciałby zobaczyć w WWE, Savior odpowiedział - Samoa Joe. Gdy pewna osoba zauważyła, że Joe pracuje obecnie dla TNA, Punk powiedział - "Racja, powiedziałeś liga(federacja) Indy tak?" Szybko na to zareagował Kurt Angle, który wysłał ostrzeżenie do Mistrza WWE. "Punk chciał powiedzieć, że TNA to liga Indy ? Ja byłem na szycie WWE, kiedy ty próbowałeś znaleźć gdziekolwiek pracę. To był mój wybó, aby przejść do TNA." Następny Tweet brzmiał - "Jeśli kiedykolwiek cię spotkam Punk, ukryj się dziwko" Od siebie dodam, że w mojej opinii Kurt Angle sam się wkopał nawiązując do tego, że był na szczycie WWE. Co to ma do rzeczy, gdyż tematem głównym jest tu TNA jako federacja niezależna ? Wystarczy spojrzeć na wiek obu wrestlerów, zapewne za kilka lat Angle przejdzie na emeryturę, a Punk będzie mógł wtedy powiedzieć - "Jestem w najlepszym okresie mojej kariery, a ty Angle siedzisz z dupskiem w domu oglądając mnie w TV." To jest jedynie moja opinia, nie każdy musi się z tym zgadzać.

1 komentarz:

  1. Tak, tak Punk. Federacja niezalezna w cholere. Federacja niezalezna ktorej produkt w ostatnim czasie jest zdecydowanie lepszy niz Dablju w ostatnim czasie. Wystarczy porownac 2 czy 3 ostatnie gale PPV.

    OdpowiedzUsuń