piątek, 10 sierpnia 2012

Historia CM Punk World

http://www.occur.pl/images/0245c46c/8799230c/690e9658d7.png
Historia CM Punk World nie jest zbyt długa, i bogata sama w sobie. Warto jednak wiedzieć z czym ma się do czynienia, czytając naszego bloga ? W końcu powinieneś o nas coś wiedzieć! Jak jako autor tego posta spróbuję wam opisać dzisiaj skąd wziął się pomysł na taki blog. Pamiętam dobrze, że był to początek kwietnia 2011 roku, dokładnie 2 dni po WrestleManii 27 na której CM Punk przegrał z Randym Ortonem. Miałem już za sobą bloga o wrestlingu, który trzymał 4 miesiące i padł dokładnie przed największą galą WWE. Myślę, że niektórzy znajomi kojarzą Wrestling-World24. Jak dla mnie, było za wiele roboty, aby samemu pisać 3 czy też 4 raporty na tydzień. Pamiętam, że założyłem drugiego bloga - WWE-SmackDown24. Nie wiem czy ktoś kojarzy stronkę Przyjaciel Johna Ceny ? To właśnie dzięki blogu o błękitnej gali zostałem tam później pierw moderatorem, a następnie po odejściu Pabloo Administratorem. Nadszedł dzień 8 kwietnia, siedząc na czacie z naszym grafikiem Pabloo(miał on blog o CZW) wpadłem na pomysł o wrestlerze. Dlaczego nie ? Fajna sprawa! Wiedziałem, że nie będzie tutaj tak dużo pracy jak na Wrestling-World24. Myślałem sobie nawet - 'Oj tam, łatwizna. Prawie brak wysiłku na posty.' To jednak później okazało się błędnym stwierdzeniem. Do dziś pamiętam pierwszy post nie spoglądając w wszystkie 538, a były to oczywiście zdjęcia z walki CM Punk vs Randy Orton, które kilka dni później wygasły. Następne posty to tylko zdjęcia i filmiki z walk, które także wygasły i zostały usunięte. :( Mało kto dawał mi szansę na przetrwanie tego bloga. Pozdrowionka dla Arjana byłego admina z PJC, który zakładał się ze mną, że blog nie wytrzyma pół roku. Jak widać, za pół roku będziemy mieli 2 lata. :) Sam dobrze wiedziałem, że póki co nie ma sensu robić takiego projektu jak CM Punk World. Przecież wtedy fanów Punka w Polsce było o 60% mniej! To wyjaśniało słabe statystyki w wyświetleniach o liczbie - 50, 60, 70. Cieszyć się mogłem dopiero ze 150 wejść. Nasza stronka miała miesiąc, kiedy nadszedł zły czas. Mianowicie w Maju blog został zawieszony ze względu na sprawy prywatne. Powróciliśmy jednak w lipcu, lecz 3 miesiące później znowu zaczęły się schodki, ponieważ blog został ponownie zawieszony, lecz trwało to tylko miesiąc. Tyle jednak jeśli chodzi o te wszystkie zawieszenia, jestem ciekaw czy ktoś odwiedzą tego bloga od czasu jego powstania. Warto by było wspomnieć sobie pierwszy szablon i nagłówek, stare czasy. Niestety nigdzie się to nie zapisało, jedyne co mogę powiedzieć to to, że CM Punk World nie wyglądało wtedy najgorzej. Wkrótce wyświetlenia zaczęły bić w górę, jaranie się 300 wejściami to tylko u nas! Bloga prowadziłem samotnie przez długi okres, lecz w lutym 2012 roku dołączył do nas Phil. Aż trudno pomyśleć, że było to już pół roku temu.  Kilka dni temu powitaliśmy także grafika Pabloo.;) CM Punk World na Twitterze, Youtube.. Brakuje nam tylko Facebooka. Tak od siebie dodam, że ciężko mi uwierzyć, że to coś na czym teraz pisze ma już 17 miesięcy. Myślę, że chociaż w najmniejszym stopniu ukazałem wam historię CM Punk World. Jesteśmy w tym biznesie już tyle czasu, że nie zamierzamy odpuszczać ani dzisiaj ani jutro. Oczywiście, że CPW kiedyś zakończy kiedyś swoją działalność. Póki co nie mamy tego w planach, pozdrawiam was Punkersi !

6 komentarzy:

  1. Ależ się napisałeś xD Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam te twoje początki na wrestling world 24 :D Powodzenia w dalszej pracy na tym blogu :)
    /Rey

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogratulować, pogratulować i jeszcze raz pogratulować. Oprócz facebooka widziałabym jeszcze wersję angielską, tak aby wypromować gdzieś dalej stronkę, bo naprawdę warto. Trzymam kciuki za dalszym rozwojem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że mogłem dołączyć jako grafik do CM Punk World. Mam nadzieję że będziemy jeszcze długo na Polskiej Scenie Wrestlingu i dalej będziemy w tak wspaniałej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze geju wchodzilem na te twoje blogi, czy chocby bezuzyteczne diary, czy Smackdow World. Ten twoj blog o Panku wytyczul trendy na blogach o wrs bo potem wszyscy zaczeli mnie udolnie zakladac blogi o wrestlerach. (No oczyweiscie ze 3 lata tmeu byl moj blog o Bournie wiec to ja jestem fajniejszy hehe) Dobra. Pisz sobie dalej i trwaj dalej w opisyewaniu kariery Punka. Aha, zeby w koncu stracil pas bo nuda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog jest Best In The World !!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń